Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: specjalista Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi ul. Łagiewnicka 54/56 91-463 Łódź Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw z zakresu objętego regulacją ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2018.1986 j.t. z późn. zm.), w tym przygotowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi realizowanymi do wartości 30.000 euro
- Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami gospodarki rzeczowej
- Zatwierdzanie dokumentów zakupu pod względem merytorycznym
- Realizowanie i koordynowanie zadań związanych z gospodarką inwentarzową Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
- Prowadzenie spraw inwestycyjnych
Warunki pracy Budynek dziesięciokondygnacyjny z windą, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (siedziba urzędu na ostatniej kondygnacji). Samochody służbowe nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji zostanie zamieszczona w terminie do 10 dni od daty upłynięcia terminu składania ofert w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego na stronie: http://www.witd.bip.lodz.pl.
- Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
- Życiorys, list motywacyjny i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Wzór oświadczenia znajduje się na stronie http:// www.witd.lodz.pl.
- Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 42 639 80 68/69 w. 109
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych
- Znajomość przepisów w zakresie administrowania składnikami majątku rzeczowego
- Umiejętność biegłej obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Ogólna znajomość przepisów prawnych
- Prawo jazdy kat. B wraz z praktyczną umiejętnością kierowania pojazdami
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe i kwalifikacje
Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-21 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu