Miejsce pracy:
01-100 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków:
osoba zatrudniona na w/w stanowisku przeprowadza proces umawiania klienta na konsultację lekarską, badanie diagnostyczne, badania Medycyny Pracy, przyjmuje zgłoszenia na realizację Wizyty Domowej oraz hospitalizacji, weryfikuje uprawnienia ubezpieczonych do świadczeń w placówkach medycznych, informuje o zakresie usług medycznych świadczonych przez placówki sieci klienta, przyjmuje zapytania wpływające na adres mailowy call center i przekazuje do odpowiednich komórek Klienta, przeprowadza ankiety satysfakcji klientów posiadających ubezpieczenie zdrowotne, przyjmuje zgłoszenia Assistance, przyjmuje i rozpatruje reklamacje.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
NIE
Wymiar etatu:
1.000
Zmianowość:
dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
07.07.2016
Wynagrodzenie brutto:
od 2 400 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
telemarketer
Zapewnienie wyżywienia:
NIE
Zapewnienie zakwaterowania:
NIE
Zatrudnienie od zaraz:
NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:
NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe, medyczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:
OFERTA PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Lokalizacja miejsca pracy: Warszawa-Ochota. Wymagania: wykształcenie minimum średnie medyczne, dyspozycyjność, odporność na sytuacje stresujące, umiejętność pracy pod presją czasu, predyspozycje głosowe do pracy w Call Center, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość języka angielskiego. Obowiązki: osoba zatrudniona na w/w stanowisku przeprowadza proces umawiania klienta na konsultację lekarską, badanie diagnostyczne, badania Medycyny Pracy, przyjmuje zgłoszenia na realizację Wizyty Domowej oraz hospitalizacji, weryfikuje uprawnienia ubezpieczonych do świadczeń w placówkach medycznych, informuje o zakresie usług medycznych świadczonych przez placówki sieci klienta, przyjmuje zapytania wpływające na adres mailowy call center i przekazuje do odpowiednich komórek Klienta, przeprowadza ankiety satysfakcji klientów posiadających ubezpieczenie zdrowotne, przyjmuje zgłoszenia Assistance, przyjmuje i rozpatruje reklamacje.
[CV na e-mail: iwona.muszynska@polskihr.pl]
DANE PRACODAWCY
Pracodawa:
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres:
01-100 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
E-mail:
iwona.muszynska@polskihr.pl
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV