Pracownik działu Contact Center – Praca zdalna dla osób niepełnosprawnych- poszukujemy kandydatów z całej Polski
W Fingrow Consulting Group przeprowadzamy rekrutacje osób z niepełnosprawnościami do pracy zdalnej, którą możecie Państwo wykonywać w miejscu zamieszkania.
Zatrudnianym osobom oferujemy odpowiednie przeszkolenie do wykonywanej pracy oraz wsparcie w całym okresie zatrudnienia zarówno w zakresie wykonywanej pracy jak i kontaktów z pracodawcą.
Obecnie dla naszego klienta z sektora bankowego, poszukujemy kandydatów chętnych do podjęcia pracy zdalnej na stanowisku: Pracownik działu Contact Center
Miejsce pracy: cała Polska-praca zdalna do wykonywania w miejscu zamieszkania
Wymagania:
-
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- znajomość obsługi komputera – pakiet Office – Word oraz Excel
- stały dostęp do internetu oraz komputera (telepraca)
- dokładność
- skrupulatność
- aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
- atutem będzie doświadczenie w pracy zdalnej oraz/lub pracy w kontakcie z klientem
Zakres obowiązków:
-
- praca przy użyciu komputera oraz telefonu/Skype ‘a
- badanie opinii klientów banku na temat jakości obsługi w oddziale
- badanie opinii klientów banku na temat bankowości elektronicznej
- udzielanie informacji w zakresie nowych produktów i usług (bez elementów sprzedaży)
- zapisywanie uzyskanych informacji w formularzu elektronicznym
- wprowadzanie danych do plików w programach Word oraz Excel
Co oferujemy:
-
- stałe zatrudnienie u naszego klienta na podstawie umowy o pracę
- możliwość wykonywania pracy zadaniowej w miejscu zamieszkania (telepraca)
- wsparcie koordynatora w całym okresie zatrudnienia
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie cv z dopiskiem „Pracownik Contact Center” na adres: rekrutacja@fingrow-group.com
Jednocześnie informujemy, że będziemy mogli skontaktować się tylko z wybranymi kandydatami