ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Więcej informacji na stronie: http://www.katowice.uw.gov.pl
- Przyjmowanie informacji o zdarzeniach, klęskach żywiołowych, katastrofach i innych zagrożeniach zgłaszanych na numery alarmowe w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych.
- Obsługa specjalistycznych urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego w celu utrzymania w stałej gotowości systemu przekazywania danych.
- Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych i akcji oraz prowadzenia medycznych czynności ratunkowych.
- Prowadzenie baz danych i baz teleadresowych (w tym między innymi dotyczących podmiotów ratowniczych) w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji zawartych w nich informacji.
- Praca w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00. Praca w systemie zmianowym 12/24 godziny, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta.
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie Urzędu, praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta, stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy, praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne, pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
WYMAGANIA:
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagana: umiejętność obsługi komputera, w tym szybkie pisanie na klawiaturze, umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji, umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych, umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego), dyspozycyjność, znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym. Wymagana znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o ochronie przeciwpożarowej, o Policji, o systemie powiadamiania ratunkowego, znajomość rozporządzenia MAiC w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie szkoleń operatorów numerów alarmowych, odporność na stres, dyspozycyjność. Wymagania dodatkowe: znajomość innego dodatkowego (niż deklarowanego) języka obcego na poziomie komunikatywnym, doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych, doświadczenie zawodowe na stanowisku operatora Call Center.
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
FIRMA OFERUJE:
Wynagrodzenie brutto:
3 294 – 3 590 PLN
Opis wynagrodzenia:
Wynagrodzenie: od 3294 do 3590 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę: Pierwsza na czas okreś
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
INFORMACJE:
Miejsce pracy:
Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
inna
Zapewnienie wyżywienia:
NIE
Zapewnienie zakwaterowania:
NIE
Zatrudnienie od zaraz:
TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:
NIE
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE
Dane kontaktowe:
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH
Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy