Poszukiwana osoba na stanowisko Specjalisty w obsłudze klienta.
Prac zdalna. Szkolenia i cykliczne spotkania będą w Centrali Spółki w Warszawie – budynek przy pl. Zawiszy dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Godziny pracy: elastyczne z min. dyspozycyjnością przeciętnie 20 godzin tygodniowo (do uzgodnienia)
Rodzaj umowa: umowa zlecenie
Atrakcyjne wynagrodzenie: wynikowe/uzależnione od Twoich efektów
Zadania: wspieranie strategii komunikacyjnej Spółki – odpowiadanie na zapytania klientów oraz udzielanie informacji na temat naszej oferty, nawiązywanie pierwszego kontaktu i pozytywnej relacji za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji – od e-maila i komunikatora po rozmowy telefoniczne.
Wymagania: poprawne posługiwanie się poprawną polszczyzną (w mowie i piśmie), kultura i uśmiech, umiejętności nawiązywania kontaktu i szukania najlepszych rozwiązań dla osoby poszukującej rozwoju w naszej ofercie.