A- A A+
Baner Łodzi Akademickiej

INFORMATYK

Profil stanowiska: Obowiązki: • Dbanie o poprawne działanie systemu Windows, konfigurowanie oraz diagnozowanie problemów technicznych na stacji pracownika • Rozwiązywanie problemów sieciowych na stacjach pracowników • Wprowadzanie, a także administracja baz danych w systemach wewnętrznych • Tworzenie raportów • Dbanie o szybkie i płynne rozwiązywanie problemów technicznych. • Raportowanie postępu • Przestrzeganie procedur firmy związanych z realizacją zleceń • Wsparcie pracowników oraz kierowników projektów w rozwiązywaniu zagadnień technicznych i rekrutacjach • Standaryzacja dokumentów i ujednolicanie stosowanych wzorów • Wsparcie dla koleżanek i kolegów w realizacji codziennych zadań

Wymagania: • Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znaczne, umiarkowane) • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Wykształcenie min średnie, preferowane wykształcenie wyższe, inżynierskie, techniczne (kierunki: informatyka) • Praktyczna znajomość środowiska Windows i pakietu Office • Sprawna obsługa komputera • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych. • Podstawowa znajomość zapytań SQL • Rozumienie potrzeb klienta i umiejętność podejmowania dyskusji na temat realizowanych zadań • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych oraz sieciowych w systemie Windows • Wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne. • Odpowiedzialność za postawione zadania • Umiejętność pracy w zespole • Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i informacji • Wysoka kultura słowna • Gotowość do pracy zmianowej • Dostęp do Internetu • Własny komputer Minimalne wymagania techniczne: – system operacyjny Microsoft Windows – procesor 2 Ghz / 2 rdzenie – pamięć operacyjna 4 Gb – prędkość Internetu (pobieranie) 20 Mb/s – prędkość Internetu (wysyłanie) 10 Mb/s – słuchawki USB, – Internet stacjonarny telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód), – przeglądarki internetowe: IE 11, Google Chrome w wersji 60, Mozilla Firefox lub Opera w wersji najnowszej.

Oferujemy: • Pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku. • Umowę o pracę (pierwsze dwie umowy na okres 3 miesiące – okres próbny, kolejna umowa na okres 2 lat, następna umowa na czas nieokreślony) • Pracę zdalną • Dobrą atmosferę pracy, indywidualne podejście • Przygotowanie do pracy z wewnętrznymi systemami IT (szkolenie wewnętrzne w pierwszym miesiącu okresu próbnego)

Miejsce pracy: praca zdalna

Uwagi: CV i orzeczenie prosimy przesłać na adres mailowy rekrutacja@efektum.pl lub poprzez formularz kontaktowy http://efektum.pl/rekrutacja Prosimy o dodanie aktualnej formułki klauzuli na dole w CV, ponieważ jego brak skutkuje rezygnacją z procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Miejsce: cała Polska

Okres publikacji: 2021-10-21 – 2021-11-20

Podpis: Ewa Zabielska

Telefon: 539470018

E-mail: rekrutacja@efektum.pl