Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób.
Wszystkie osoby, zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu w ramach usług utrzymania czystości, zapraszamy do zapoznania się z treścią ogłoszenia i w przypadku zainteresowania ofertą pracy, przesyłania aplikacji.
Zatrudnimy na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Łódź
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- zapewnianie terminowego obiegu dokumentów
- sporządzanie pism
- korespondencja z Kontrahentem
- obsługa urządzeń biurowych
- przygotowywanie zestawień
WYMAGANIA:
- orzeczenie o niepełnosprawności
- dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word)
- skrupulatność
- zdolności organizacyjne
- rzetelność i odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
- narzędzia i wsparcie w wykonywaniu obowiązków
Posiadamy status Zakładu pracy chronionej.
Informujemy ,że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Prosimy o kontakt e-mail: rekrutacja@inwemer.pl